Thursday, 14 July 2011

arghh!!

Namaku deyra .Aku bekerja dipejabat sebuah sekolah.RAHSIA TU. Sedikit tentangaku.Aku bersaiz kecil aja ,tinggi ku 156cm , berat 51 kg. .disekolah tempat aku bekerja ada seorang guruyang selalu mengusik-usik aku.Memuji dan baik padaku.Dia dah punber keluarga.Lama lama aku rasa mcm lain pula …kalau dia x ada mcm xlengkap la hari kerja aku.Bila dia pergi kursus dia akan beli sesuatu untuk aku….aku tak pula menolak.Kami mula bertukar2 sms dan sometimes dia akan call aku walau aku ada kat umah.Husband aku kerja x menentu kadang kena outstation sampai 4/5 hari.Aku keliru kadang2 bila dia take care sgt pada aku.Dia mula panggil aku syg…syg dan syg.Begitu la tiaphari , samapai ada ketika aku bersama suamiku aku bayangkan dia.malunya aku. Tujuan aku menulis ini hanya lah untuk melepaskan perasaan bersalah.satu sms yg merubah hidup aku…” syg,, kalau abg nak bersama syg bolehtak?” aku terima mlm dan waktu tu husband aku berada di indonesia outstation. Aku x jawab sms tu ..aku diam aja…x tahu nak jawabapa…anak aku sudah tidur waktu tu…aku berdiri didepan cermin bilikku ..aku tanggalkan baju tidurku melihat buahdadaku…(oh ini la yg dia nak) aku tanggalkan semua berdiri bogel didepan cermin (oh inikah yang dia nak?) Secara tiba2 aku menekan butang reply handphone aku….BOLEH ……sebentar kemudian …sms lagi “bila syg?”……aku x jawab dan aku tidur bogel sepanjang mlm.Esoknya ditempat kerja aku rasa malu sgt. dia selamba aja. pukul 9,pukul 10, pukul 11 , kerja aku dah abis….12.40 rehat aku….aku baru masuk kereta bila sms masuk” syg tunggu abg kat rumah syg kejab lagi ok?”…..tiba2 aku reply OK…sebentar kemudian dia call….banyak ayat tapi aku cuma jawab ok ok ok je.Aku sampai dirumah …..letak handbag aku dan terus ke bilik air…sambil masih berfikir FIRST TIME ohhh…aku mesti sedia untuk dia.takut x sempat mandi cuma ‘avon feminine hygine’aku gunakan.Aku cuma menukar panty aku dan kemudian diruang tamu aku mengambil majalah jelita, baru aku belek 3/4 mukasurat kereta dia sampai.Aku membuka pintu dia masuk dan duduk dikerusi hadapan aku.Aku malu nak melihatnya aku cuma membaca majalah menutup mukaku.Suasana hening diam. Diam …mmg hening waktu itu…dia tidak berkata apa2 , akupun diam hanya menatap majalah jelita itu.Akhirnya dia bersuara ” Are u sure sygg” ….aku meletakkan majalah dan bangun berjalan kearahnya…berdiri didepannya ” ya … im ready”Dia bangun memelukku …lalu berbisik ” lama abg tunggu saat ini”sambil tangannya mengusap rambutku yang baru pertama kali dialihat.Dahiku mula dicium …beralih ke pipi dan aku mula memeluknya.Bila lidahnya mula sampai kemulutku aku membuka perlahan mulutku membenarkan lidahnya merasai lidahku…Tangannya kurasa meramas belakangku…oh oh KUNCI PINTU….dia melepaskanku dan berjalan kepintu , aku berjalan ke bilikku…Bilik tidurku yang selama ini tempat suamiku melepaskan nafsunya kini akan menerima tetamu juga seorang lelaki yg menyayangi aku….aku berdiri disisi katilku bila dia masuk,aku sudah nekad untuk serahkan apa yang diingini olehnya , serahkan segalanya. Dia suka tubuh kecilku …sedarku kini dia berdiri dipintutidak masuk…kami diam. dia melihat aku ,,aku tunduk ..aku sedar dia mula melangkah masuk ke bilik kudia memelukku dari belakang, tangannya memeluk pinggangku sambil mencium rambutku..dia merapatkan tubuhnya padaku sambil mula mencium telinga dan leherku..tangannya mula meraba2 perut ku walau berlapik baju kurungku dapat aku rasa gosokannya..sedar2 tangannya sudah tidak beralas baju kurungku mengosok2 perutku dan semakin naik…ciuman dileherku bertukar menjadi jilatan…dan tangannya mula mendarat dimangkuk coliku…coli 32b cuma aku memakai alas agar nampak sedikit besar , walau dah beranak seorang tapi buah dadaku x besar sangat mcmbuah dada budak sekolah aja.aku menolak tangannya turun…dia akur masih mencium leherku ..kini dia menyelak baju kurungku dibelakang…sambil tunduk mencium belakangku…diangkat lagi bajuku hingga aku sendiri mengangkat tangan membenarkan bajuku ditanggalkan.Coli hitamku setia menutup dadaku…dia x hiraukan itu..dia mencium ssambil meraba2 belakangku ..aku dpt rasakanjilatannya dibelakangku kini tali coliku dicium dijilat dan sebentarkacing coliku dibuka.Dia tidak menanggalkannya hanya membuka kacing sambil mencium kawasan kacing coliku yang berbekas dibelakangku. Sambil menjilat belakangku tangannya mula menyentuh punggungku…diramas perlahan sesekali terdengar helaan ‘aah..’darinya…Aku cuma membiar kantangannya membuka zip kainku dan kacingnya.Perlahan kain ku mulamenuruni tubuhku.Kain dalam aku terdedah kini.Giliran kain dalamku pula diturunkan perlahan hingga sampai ke kakiku…aku melangkah meninggalkan kain dan skirt dlmku dilantai..Kini didepan bukan suamiku aku berpanty dan coliku masih ada menutup dadaku.Tapi x lama ,dia membalikkan aku dan menolak aku perlahan kekatil ..terbaring aku .Dia senyum dan gementar.Aku memejamkan mata membiarkan dia yang mula mencium kakiku , naik ke betisku..pehaku…dia menolak pehaku agar lebih terbuka ciumannya mula merapati pangkal pehaku,,,tiba2 senyap.aku membuka mataku dia sedang menanggalkan bajunya ,aku pejam semula bila dia naik kekatil mencium pipiku..tanganya memainkan bibirku , aku mula membuka mulutku membiar jarinya memainkan bibirku , aku membiarkan jarinya meneroka bibirku sambil aku rasa tangan satu lagi mula menolak coliku naik, aku sendiri menanggalkan coliku dan melempar kelantai…didepannya kini terhidang dua bukit kecilku tapi putingku agak besar. Dia mula meramas perlahan dan mula menjilat dadaku…putingku dijilat digigit dan aku kian lemas…mmg ada air mula mengalir dibawah.Gelisahku dapat dikesannya tangannya mula medarat dikangkangku beralas pantyku dia mula mengosok2 alurku..sesekali tangannya meneroka masuk mengelus bulu2 nipisku dan kemudian keluar semula menggosok alurku.Aku mula mengangkang lagi membenarkan tindakannya.Dia masih mencium dan menjilat dadaku sambil meneroka bawahku.Aku membuka mata bila aku dpt rasakan seluar dalamku mula ditarik turun. Buat pertama kali aku melihat seorang lelaki bukan suamiku berbogel didepanku.Batang kerasnya lebih besar dari suamiku…dia senyum melihatku membuka mata ..dia meneruskan tindakanya membogelkan aku.Seluar dalmku kian menuruni tubuhku dan kini aku sudah ibarat lauk baginya terhidang.Aku seperti bayi baru lahir tanpa pakaian cuma bezanya aku mempunyai bulu bulu nipis diatas taman laranganku.dia menarik aku membiar kakiku terjuntai kebawah dan sambil melutut dia membuka pehaku dan mula mencium dalam pehaku ..perlahan naik dibibir kemaluanku..dijilat air maziku sambil jarinya mula mengentel kelentitku. kian digosok kian berair,kian membuka kangkangku….aku sudah bersedia..sesekali dia membuka bibir kemaluanku dan menjilatnya…jilatanya di keletitku membuat aku cukup gelisah..aku tahu masanya kian tiba…dan satu tusukan benda keras mula menguli2 bibir kemaluanku.. perlahan perlahan aku menerima tusukan itu …masuk keluar semula ditusuk lagi…mmg aku akui batangnya besar berbanding kemaluan kecilku…aku membenarkan dia menusuk lagi..aku kangkang lagi membenarkan batang itu menjenguk rahsia dalam ku…oooh aku tertahan merasakan batangnya mula masuk menembusi bibir dan alur ku…aku tahuaku disetubuhi oleh seorang yg sayangkan aku walau bukan suamiku…akurelakan batangnya menusuk masuk laju dan perlahan tarik dansorong…ohhh yang mampu aku lakukan mengemut tanda penerimaan batangnya menyetubuhiku…airku banyak mula membasahi kawasan tamanku…tidak terduga aku klimaks sekali disitu…dia tetap meneruskan henjutannya membiarkan aku memeluknya erat. Tubuh kami bersatu..diamelepaskan aku tunduk menjilat tamanku yang baru merasai kenikmatan klimaks ..dia menjilat hingga lidahnya memasuki tmnku… Aku diaterbalikkan mengangkat punggungku dia mencium punggungku sambil tangannya tidak lepas dari tmnku dan sesuatu mengejutka aku bila akurasa…sekitar lubang punggungku dia jilat turun diantara pussyku danduburku….ohhh berulangkali dia menjilat lubang duburku dan bila dia tahu aku besedia dia menghunus batangnya meneroka pussyku dari belakang….oh sedapnya bila semua batangnya mula menembusi aku…di kocaknya aku…bagai tiada siang malam..sayang sayang teruskan sayang …buatlah apa sajalama dia mula melajukan tusukannya satu satu dua dua tiga tiga dan ERMMMMMMMM pancutannya hangat pancutan air air maninya menembusi dalamku……ohhh sayang. 

11 comments:

  1. OK jga jalan penceritaan nya. ..agak
    terperinci. buka pakaian pun step by step

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desi Girl And Aunty Big BooBs And Ass Gaand Fucking

      Dawnload Busty Aunty With Young Man 3Gp Indian Sex Video

      Indian Aunty Nude Bathing Video By Hidden Camera

      Student Fuck Madam In College Bathroom- Hidden Camera Video

      Bangladeshi Bhabhi Sex With Devar When Husband Going To Office

      Afgan Muslim Girl Fucking With Boyfriend

      Tamanna Aunty Sucking A Big Dick

      Busty Indian Aunty Hard Doggy Style Fucking

      Desi College Girl Fucking in Car by Boyfriend

      Mature Bangali Bhavi Testing Young Dick

      Desi Aunty Making Her Own Naked Dance Video

      Desi Aunty Nude Show Infront Of Webcam

      NRI Punjabi Girl Threesome Fuck Video

      Indian aunty fucked in doggy style and moaning loudly MMS

      Horny Indian College Girl rubbing tits and fingering Cunt before fuck MMS

      Desi Girl enjoying rough sex in Various positions

      Indian Free porn videos mp4 and 3gp Desi XXX Porn

      Pakistani Muslim School Girl Rape By Teacher

      Two American school teen girls fucked by one Indian teen boy

      Busty Indian maid aunty sucking cock and balls fucked hard at home MMS

      South Indian tamil maama maami couples naked nude images

      Chennai Aunty Bathing Nude Photos Without Dress at Bathroom

      Sexy cute desi girls have hot big boobs body

      Beautiful Indian Sex Goddess naked sexy ass natural big Boobs

      Real Mms Maal: Telugu Maid Fucked Her Big Butt And Pussy

      _______________★★★★★★★
      _____________★★★★★★★★★
      ___________ ★★★★★★★★★★
      __________ ★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★★
      _________ ★★★★★★★★★★★
      _________★★★_★★★★★★★★★
      ________ ★★★_★★★★★★★★★
      _______ ★★★__★★★★★★★★
      ______ ★★★___★★★★★
      ___★★★★★__★★★★★★
      ★★★★★★★_★★★★★★★
      _★★★★_★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      _★★★★★_★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★★__ ★★★★★★★★★★★★★★
      ★★★_____ ★★★★★★★★★★★★
      _★★★ _____★★★★★★
      __★★★ ____★★★★★★
      ____★★___★★★★★★★★
      _____★★_★★★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★CLICKHERE★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
      ____★★★★★★★★★★★★____★★★★★★★★
      _____★★★★★★★★★★★______★★★★★★★
      _______★★★★★★★★★_____★★★★★★★
      _________★★★★★★____★★★★★★★
      _________★★★★★__★★★★★★★
      ________★★★★★_★★★★★★★
      ________★★★★★★★★★★
      ________★★★★★★★★
      _______★★★★★★★
      _______★★★★★
      ______★★★★★
      ______★★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      _______★★★★
      ______★★★★★★
      _____★★★★★★★★
      _______|_★★★★★★★
      _______|___★★★★★★★

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Hi.. Bosan Main Guna tangan..
    Saya ada menjual penis vibration, tetek & pussy palsu, vibration, penis condom..
    Alat ini jauh lebih selamat, puas dan selesa
    dari menggunakan tangan, untuk keterangan lanjut
    layari::

    FaceBook: AlatBantuanOnani

    Wechat: AlatBantuanOnani/pussypalsu00

    Blog: pussypalsu.blogspot.com

    Email: AlatBantuanOnanai@gmail.com


    100% Selamat dan Non-Toxic..
    #SayaTidakMenjualUbatUbatan#

    ReplyDelete
  4. Sekarang semuanya seronok.. tp akn ada satu ketika.. perasaan gelisah menyelubungi hati kita..kenapa erk?? Sebb allh x reda..

    ReplyDelete